image1 image2 image3 image3 image3

𝔹𝕚𝕖𝕟𝕧𝕖𝕟𝕚𝕕𝕠𝕤 𝔽𝕚𝕘𝕙𝕥𝕖𝕣𝕤 !!! |𝕋𝕠𝕕𝕒𝕤 𝕝𝕒𝕤 ℕ𝕠𝕥𝕚𝕔𝕚𝕒𝕤, 𝔽𝕠𝕥𝕠𝕤 𝕪 𝕍𝕚𝕕𝕖𝕠𝕤 𝕕𝕖 | ℂ𝕙𝕣𝕚𝕤𝕥𝕚𝕟𝕒 𝔸𝕘𝕦𝕚𝕝𝕖𝕣𝕒

Letra yTraduccion de 'WOOHOO'

Letra en Ingles:

You know you really wanna (hey) Wanna taste my (woohoo) / You know you wanna get a peak Wanna see my (woohoo) / You know you wanna put your lips Where my hips are (woohoo) / Kiss all my (woohoo) / All over my (woohoo)


All the boys think it's cake When they taste my (woohoo) / You don't even need a plate Just your face, ha (woohoo) / Licky, licky, yum yum What a great guy (woohoo) / Now kiss all my (woohoo) / All over my (woohoo) / Kiss, kiss all my (woohoo) / All over my (woohoo) / Kiss, kiss, kiss all my (woohoo) / All over my (woohoo)

I feel awesome everywhere I go / I can live boy up in the candystore / C-c-craving now get your hands on / Give it up before mama says no (ohohoho) / Imma let you get a little closer / Even though I ain't supposed to / I like it strong when it's younger / I'm a little tipsy play along with me

You know you really wanna (hey) Wanna taste my (woohoo)…

Y-y-you can buzz off, you're sipping kinda slow / Wanna see just how you take it down low / Hurry up I wanna see a bit more / Take it off before mama gets cold / I know that you love me long time yeah / You wanna take it for a ride yeaah / I'm feeling bad and I like it / I'm a little tipsy play along with me

You know you really wanna (hey) Wanna taste my (woohoo)…

All my ladies up in the place / It's your turn / Give the fella a little taste / That's how it works / Wohohohohohoho / I know I probably shouldn't but uhh I'm feeling good /

Wohohohohohoho / I'm a little tipsy play along with me

(Nicki Rap + You know you really wanna (hey) Wanna taste my (woohoo)…)

Woooooh Wanna taste my (woohoo) / You wanna taste my / Wanna see my Yeahh

Woohoo / All my ladies say (woohoo) / If you got a break (woohoo) / Let them get up here (woohoo) / If you gotta scream (woohoo) / Lemme hear you scream (woohoo) / But keep it clean (woohoo) (laughs)



Letra en Español:


Tu sabes bien muy bien, quieres probar mi (woohoo) / Quieres espiar quieres ver mi (woohoo) / Quieres apoyar tus labios sobre mis caderas / Quieres besar my (woohoo) / por todo mi (woohoo)

Los chicos creen que es una torta cuando prueban mi (woohoo) / ni siquiera necesitas plato esta bien con tu cara (woohoo) / lame lame que sabor que gran chico. / ahora besa mi (woohoo) por sobre todo mi (woohoo) / ahora besa mi (woohoo) por sobre todo mi (woohoo)

Me siento genial a cada lado que voy / Nene puedes venir a mi tienda de caramelos / se te ve muy antojado dame tus manos / apurate antes de que mama diga no / Voy a dejar que te acerques un poco / aunque se que no debo hacerlo / me gusta más fuerte cuando más joven sea / estoy un poco alegre veni a jugar conmigo.

Tu sabes bien muy bien, quieres probar mi (woohoo)…

Puedes marcharte, eres medio lento / quiero ver como haces tu trabajo / apurate quiere ver un poco más / sacalo antes ahora que mama esta caliente / Yo se que tu me amas desde hace rato / y se que quieres venir a pasear / me siento mal pero me gusta / estoy un poco alegre veni a jugar conmigo.

Tu sabes bien muy bien, quieres probar mi (woohoo)…

Todas mis chicas levantense / es su turno / denle a los chicos lo que quieren / asi e com se hace / Wohohoohoho / Se que probablemente no debo pero aah me siento bien / Wohohohoho / me siento mal pero me gusta / estoy un poco alegre veni a jugar conmigo.

(Rap de Nicky + Tu sabes bien muy bien, quieres probar mi (woohoo)…)

Wooooooh quieres probar mi / quieres probar mi / tu quieres ver mi
Todas mis chicas digan (woohoo) / si se las aguantan digan (woohoo) / dejenlos que se levanten (woohoo) / si quieren gritar (woohoo) / las escucho (woohoo) / pero que sea claro (woohoo) (risas)



Share this:

CONVERSATION